Australië: is dit mijn toekomst? - Reisverslagen van Femke Govers - WaarBenJij.nu Australië: is dit mijn toekomst? - Reisverslagen van Femke Govers - WaarBenJij.nu

Australië: is dit mijn toekomst?

Naar Australië voor een tweede keer, wie had dat gedacht? Ik!

21 september vlieg ik er via Kuala Lumpur heen en kom ik op 22 september 2012 aan.

Ik ga proberen om mijn tweede visum van een jaar binnen te halen, dat wordt een uitdaging. Maar uitdagingen, daar houd ik van! Spannend!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

1 month left!

18 September 2013

Mijn inloopkast!

04 Augustus 2013

Dag Nederland, ik heb genoten!

17 Juli 2013

2 nachtjes en ik ben er!!

21 Mei 2013

8 maanden geleden...
Femke

Profielomschrijving: met andere woorden, omschrijf wie Femke is... Hmm... Ik ben iemand die van reizen houdt, altijd op zoek is naar uitdagingen en als iets haast onmogelijk is, maak ik het mogelijk! Men noemt me speciaal, uniek, of zelfs a limited edition. Al vind ik mezelf maar een gewoon simpel meisje. Standaard, saai en ik hoef niet in the spotlights te staan. Gedurende mijn reizen heb ik veel bijnamen gekregen. Er zijn maar weinig mensen die me Femke noemen. Ik stel mezelf ook niet meer voor als Femke, maar als Fem. Net iets makkelijker voor het Engels sprekend volk. Mijn bijnamen zijn: - Danka - Miss Trouble - Dutch Queen - Miss Bright Eyes - Dutch Goddess - Numpty - Femtastic - Femme Fatale

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 64251

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Werkvakantie Australië 2012

21 September 2012 - 30 November -0001

Australië: is dit mijn toekomst?

Landen bezocht: