The F-word and alcohol - Reisverslag uit Julia Creek, Australië van Femke Govers - WaarBenJij.nu The F-word and alcohol - Reisverslag uit Julia Creek, Australië van Femke Govers - WaarBenJij.nu

The F-word and alcohol

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

15 November 2012 | Australië, Julia Creek

Hier een kort berichtje vanuit Julia ‘in the middle of nowhere’Creek:

Alles is oké, laatste tijd wat ups and downs gehad. Vooral omdat ik weet (door alle reclames, versieringen, omdat iedereen het meerdere malen op een dag zegt) dat de feestdagen eraan komen… Normaal ben je op deze dagen met je vrienden en familie. Maar helaas, ik zit dan alleen met Joni in Julia Creek. Jennifer en David zijn allebei weer terug maar zijn met de feestdagen weg, en op dit moment is mijn baas Joni weg naar Brisbane. Waarschijnlijk is ze over een week weer terug.

Wat heb ik de laatste tijd meegemaakt. Niet veel. Ja Bundy, een oude altijd dronken man zei dat hij wel wilde skinny dippen. That’s it, uiteindelijk is hij met zijn lamme kop in t water gesprongen, bijna tegen de rand. Na afloop viel hij bijna in slaap en hebben ze hem naar huis moeten dragen. Hij kon niet meer lopen, praten ging ook niet meer. Lang leve alcohol!! Ik ben er vanaf gestapt, leef nu op water, melk en heel soms verwen ik mezelf met cola.

Bundy heeft me trouwens een bijnaam gegeven. Hij noemde me altijd Sam, omdat hij dacht dat dit mijn naam was (in plaats van Fem… ;)) Uiteindelijk had hij het door dat het met een f moest zijn, dus nu noemt hij me ‘the F-word’ Tjah, dank je Bundy…..

Verder niet veel meegemaakt. Tja Jennifer is weer thuis. Op het moment dat David en Jennifer thuiskwamen had Joni een welkom thuis diner gemaakt. David belde op weg naar huis op om te zeggen dat hij haar eten niet hoefde, echt zo sneu. Maar wat blijkt, Joni had weer eens wat op en wat nauwelijks te verstaan aan de telefoon. Jennifer had gezegd dat ze geen zin had in haar dronken moeder. Toch wel sneu voor Joni. Wederom: lang leve alcohol!

Jennifer loopt met een brace, ze is aan haar voet geopereerd. Dus de rijdt ze rond met de auto over het terrein, schreeuwend FEEEEMMMMMM. En hoppa, daar huppel ik weer. FEMMMM hoppa, daar sta ik weer. The dragon, zoals Joni haar noemt haha.

Verder is aankomend weekend een beach party, zonder strand, zonder zee, met paarden. Er zijn paardenraces en dat wordt altijd met een feestje afgesloten, ben benieuwd.

That’s all…. Maak verder niks mee. Beetje saai, eenzaam leventje hier! Maar gelukkig is daar water aerobics, doe ik 5 keer in de week, en ik begin al spieren te krijgen whoehoe!!! En het leukste is: ik versla de mannen met push-ups!! :D :D

1 maand zit erop, nog 2 te gaan!! COUNTING DOWN!!

Kusssss, Femke

  • 15 November 2012 - 13:26

    Pa:

    tja, lekker he die alcohol
    erg jammer, dat die vrouw zo behandeld word

    hou vol...
    gaat je zeker lukken
    verstand op nul en tel maar af

    xxxxx
    pap

  • 15 November 2012 - 16:01

    Mama :

    Ik weet zeker dat je het vol houd, jij barracuda ...hahah
    Leuke en mooie foto's van JUlia creek, wat een enge kalkoenen en dan die kikker op de wc
    Geweldig, blijf schrijven , we volgen je zeker
    Xxxxxx mama xxxxxx

  • 15 November 2012 - 20:02

    Joke Van Cappelle:

    Bedankt weer voor je verslag Femke. Leuk dat je zoveel foto's hebt toegevoegd. Je hebt er wel je werk mee zo te zien. Wat een lap grond, de bloemetjes zien er prachtig uit dus je verzorgd ze goed in die warmte. Je houd het vast vol, trek je maar niets aan van die zatte mensen hoor. Je kunt er toch niets aan veranderen. We blijven je volgen meisje, succes verder.
    Groetjes, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Profielomschrijving: met andere woorden, omschrijf wie Femke is... Hmm... Ik ben iemand die van reizen houdt, altijd op zoek is naar uitdagingen en als iets haast onmogelijk is, maak ik het mogelijk! Men noemt me speciaal, uniek, of zelfs a limited edition. Al vind ik mezelf maar een gewoon simpel meisje. Standaard, saai en ik hoef niet in the spotlights te staan. Gedurende mijn reizen heb ik veel bijnamen gekregen. Er zijn maar weinig mensen die me Femke noemen. Ik stel mezelf ook niet meer voor als Femke, maar als Fem. Net iets makkelijker voor het Engels sprekend volk. Mijn bijnamen zijn: - Danka - Miss Trouble - Dutch Queen - Miss Bright Eyes - Dutch Goddess - Numpty - Femtastic - Femme Fatale

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 64354

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Werkvakantie Australië 2012

21 September 2012 - 30 November -0001

Australië: is dit mijn toekomst?

Landen bezocht: