En toen zat mijn reis er al weer op.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke Govers - WaarBenJij.nu En toen zat mijn reis er al weer op.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke Govers - WaarBenJij.nu

En toen zat mijn reis er al weer op....

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Heey allemaal!!

Mijn reis zit er weer op, helaas! Ik ben op dit moment in Bangkok in mijn appartement, ja ja, mijn appartement aan het wachten om naar het vliegveld te gaan. Ik ga zo nog even wat eten met Ruben. Je zal nog even moeten wachten op mijn verhalen uit Bangkok. Daar heb ik in deze dagen geen tijd voor gehad.

In het kort: veel gezien, veel gewinkeld, uitgeweest en met Ruben (een Duitser die ik in Townsville heb leren kennen) een dag opgetrokken. Heel veel dingen weer meegemaakt, waar je helemaal van dubbel gaat liggen, gegarandeerd!! Haha!!

Nu ga ik dus een hapje eten met hem en daarna mag ik weer onwijs lang in het vliegtuig hangen, zitten, liggen, slapen… Lucky me!!

Helaas voel ik me al de hele dag beroerd, dus ik hoop dat de vlucht een beetje opschiet. Haat het om ziek in een vliegtuig te zitten. We zullen het gaan zien.

Mijn volgend bericht komt dus vanuit Nederland met daarin alle avonturen van Bangkok.

Tot snel lieverds van me!!
XXXXX Femke

• 21 Juni 2012 - 17:08

Ingrid Van Etten:

Hey Femke! Jeetje, wat is de tijd snel gegaan! Kom veilig thuis!! En ik lees graag je avonturen van Bangkok!!
    Liefs Ingrid

Hello
    jenica

( jenicaithamar@yahoo.com )

Femke

Profielomschrijving: met andere woorden, omschrijf wie Femke is... Hmm... Ik ben iemand die van reizen houdt, altijd op zoek is naar uitdagingen en als iets haast onmogelijk is, maak ik het mogelijk! Men noemt me speciaal, uniek, of zelfs a limited edition. Al vind ik mezelf maar een gewoon simpel meisje. Standaard, saai en ik hoef niet in the spotlights te staan. Gedurende mijn reizen heb ik veel bijnamen gekregen. Er zijn maar weinig mensen die me Femke noemen. Ik stel mezelf ook niet meer voor als Femke, maar als Fem. Net iets makkelijker voor het Engels sprekend volk. Mijn bijnamen zijn: - Danka - Miss Trouble - Dutch Queen - Miss Bright Eyes - Dutch Goddess - Numpty - Femtastic - Femme Fatale

Actief sinds 27 Jan. 2012