Dag Nederland, ik heb genoten! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Femke Govers - WaarBenJij.nu Dag Nederland, ik heb genoten! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Femke Govers - WaarBenJij.nu

Dag Nederland, ik heb genoten!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

04 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Zo, daar zit ik dan in mijn uppie bij gate G5 te wachten op mijn vlucht naar Kuala Lumpur. Afgelopen weken zijn omgevlogen! De dagen waren allemaal goed gevuld met afspraakjes. Ik heb weer heerlijk bijgekletst, heb mijn hele lijst van eten afgewerkt (lekkerrrr) en ik ben behoorlijk verwend.

Nu vlieg ik via Kuala Lumpur weer terug naar Sydney voor waarschijnlijk een half jaar. Heerlijk gevoel, niks gepland, we zien wel hoe het weer gaat aflopen. Eén ding is zeker, ik ben in Sydney met Oud en Nieuw. Echt een droom die gaat uitkomen! Spannend of ik direct een baan kan vinden en mijn huur gewoon kan betalen. Ik zal vast en zeker weer heel wat avonturen meemaken, dit kan je blijven lezen op femisweg.

Jullie horen van me!!
Kus, Fem

  • 05 Augustus 2013 - 10:14

    Elly Van Der Burgt:

    Ha die Femke,

    Wij hebben ook genoten om je weer te zien in ons landje!!
    We duimen voor een leuke baan voor je, wie weet helpt t!!!!
    Tot een volgend bericht en voor nu;

    succes en hou je taai!!!!

    x Elly

  • 28 Augustus 2013 - 14:45

    Mies:

    Hoi Femke
    Ik wilde je even de groetjes doen en ik hoop dat alles volgens.. of misschien wel beter van niet volgens plan gaat. Het is anders zo saai als het volgens plan gaat.Als het maar binnen de perken blijft.
    Hier gaat alles weer zijn gangetje,weer lekker lopen met de mutsenclub van nichten!!
    Is wel leuk en natuurlijk ook super voor de conditie.
    De kleinkids zijn al weer voor de tweede week naar school dus het is voor mij dinsdag en donderdag heen en weer briezen naar school. Maar ja als je met pensioen ben dan gaat dat allemaal wel.
    In oktober gaan we 10 dg met Anja en Siegfried naar Rhodos dus ook weer gezellig. Ik kijk er al weer naar uit. W.s. gaan we een caravan kopen zodat we de grote vakantie weer lekker kunnen trekken met dat ding. We missen toch wel het campinggebeuren. Hotel of appartement is ook goed maar je eigen sleurhut bij en de sfeer van de camping blijven trekken. Dus nu orienteren wat voor iets het moet worden.
    Volgende week nog een weekendje zeilen met de fam. Dries dus ik kan niet zeggen dat het saai is bij ons.
    Nou ik ga nog even verder met de tuin op orde brengen dat is nou iets wat ik saai vind ik ben geen tuinmens maar ja het moet ook gebeuren en om nu altijd te wachten tot ik niet hoef te bukken om het onkruid te verwijderen is ook niet zo netjes zeker niet nu ik met pre pensioen ben.
    Femke het gaat je goed en laat gauw weer eens iets horen.
    Groetjes Mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Profielomschrijving: met andere woorden, omschrijf wie Femke is... Hmm... Ik ben iemand die van reizen houdt, altijd op zoek is naar uitdagingen en als iets haast onmogelijk is, maak ik het mogelijk! Men noemt me speciaal, uniek, of zelfs a limited edition. Al vind ik mezelf maar een gewoon simpel meisje. Standaard, saai en ik hoef niet in the spotlights te staan. Gedurende mijn reizen heb ik veel bijnamen gekregen. Er zijn maar weinig mensen die me Femke noemen. Ik stel mezelf ook niet meer voor als Femke, maar als Fem. Net iets makkelijker voor het Engels sprekend volk. Mijn bijnamen zijn: - Danka - Miss Trouble - Dutch Queen - Miss Bright Eyes - Dutch Goddess - Numpty - Femtastic - Femme Fatale

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 64200

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 22 Juni 2012

Werkvakantie Australië 2012

21 September 2012 - 30 November -0001

Australië: is dit mijn toekomst?

Landen bezocht: